كيان كيان ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

روزهاي زندگي ما

شروع داستان ما

1390/10/6 9:28
نویسنده : مامان سحر
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كيان عزيزم

ميدونم مادر تنبلي بودم يعني راستش را بخواهي تصميم ايجاد وبلاگ نداشتم ولي وقتي به خاطر دل نگرانيهاي حاملگي و سالم بودن تو، توي اينترنت دنبال يك نشانه اميد ميگشتم كه همه اين حالات طبيعي است و همه مادران هم اينجوري بودند و وبلاگ مادرها را ميخوندم خيالم راحت ميشد.

فكر كردم بذار ما هم يك وبلاگ داشته باشيم تا شايد كسي با خوندنش از شرايطي كه داره خيالش راحت يشه و آرامش داشته باشه.

حالا بريم سراغ داستان زندگي خودمون:

من و بابايي با هم همكار بوديم البته در يك اداره اما بخشهاي مختلف. به خاطر يك موضوع كاري چندين بار با هم مكالمه داشتيم و با هم آشنا شديم كه بعدش بابايي از طريق يكي از همكاران از من خواستگاري كرد منم تا تونستم اذيتش كردم تا بش بله بگم اما الان كه حدوداً 3 سال ار نامزديمون ميگذره هر لحظه خوشحالتر ميشم كه بابات همنفس قسمت من شد و شريك زندگيم. خيلي هم دوستش دارممممممممممممممم از حالا هم بگم پسرم اول زن و شوهر براي هم بعد بچه ها، باشه؟!

خلاصه مختصر و مفيد بگم كه ما سال 87 نامزد كرديم. 88 عقد كرديم و 89 عروسي و در سال 90 قشنگترين معجزه زندگيمون شكل گرفت و اونم تو بودي عزيز دلم كه توي تيرماه90 متوجه شدم يك فرشته دوست داشتني داره تو وجود من رشد ميكنه تا بياد و زندگيمون را زيباتر از قبل، با اون ادامه بديم.

پسرم تاريخ 11/4/90 آزمايش خون من تائيد كرد كه جواب تست حاملگي خونگي درست بوده و من دارم مادر ميشم.

بدون اغراق ميگم اما يكي از دلايل يا شايد تنها دليلي كه من از زن بودنم خوشحالم هميشه اين بوده كه بتونم حس مادري را تجربه كنم و يك فرشته مثل تو داشته باشم.

به نظر من اين يكي از بزرگترين معجزه هاي خلقت است كه ما تو زندگي روزمره و تكراريمون، اهميتش را از ياد برديم بهر حال من هر لحظه شاكر خداوند هستم و اميدوارم اين دوران را با هم به خوبي و خوشي سپري كنيم و زودتر پسر گلم را در آغوش بگيرم.

ماماني راستي من و بابايي براي شما،بعد از كلي جستجو  اسم كيان را انتخاب كرديم به معني:

کیان جمع کی است .کی به معنی شاه خوب است . پس کیان را می توان در خور شاهی معنی کرد .

اميدوارم وقتي بزرگ ميشي از اسمت راضي باشي. تو هميشه شاهزاده مني عزيزم.

خوب اما از مامان تنبلت بگم كه الان اواخر ماه هفت هستيم كه من اين وبلاگ را درست كردم و انشا... تا 3 روز ديگر وارد ماه هشتم با هم بودن ميشويم و اميدوارم همه چيز به خوبي و خوشي پيش بره و همراهان خوبي براي هم باشيم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)