كيان كيان ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

روزهاي زندگي ما

کیانم به دنیا اومد

1390/12/18 16:32
نویسنده : مامان سحر
707 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم 2 اسفند ماه 1390 ساعت 12/12 بدنیا اومد با وزن 3.230 و قد 51.

موفق نشدم طبیعی زایمان کنم و سزارین شدم و الان فقط خدا را شاکرم که پسرم صحیح و سلامته و میتونم تو بغلم بگیرمش و به چشمهای قشنگش که زل میزنه به اطراف, نگاه کنم.

امیدوارم همه مادرها به سلامتی فارغ بشن و نی نی های ناز و سلامت بدنیا بیارن.

عکسهای کیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:16
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مامان ali
27 فروردین 91 14:36
هزار ماشاالله مردونگی از چهرهاش میباره مواظب کیان باش از طرف من ببوش
مامان علی
4 خرداد 91 12:16
سلام خاله جون امشب که دست دعا برمیداری برای اونهای هم که مثل ما می خواهن مادر بشن دعا کنید .یادت نره ها حمیده مامان علی
مینا مامی لیانا
17 خرداد 91 16:35
ماشالله به کیان خوشگل ما مامانش وبلاگشو آپ کن دیگه مخوایم عکسای جدید ببینیم از شازده